Polityka Prywatności - ABA Sport

Polityka prywatności i świadczenie usług drogą elektroniczną


1. Sklep może na rzecz Klienta świadczyć (drogą elektroniczną) następujące usługi:

a) stworzenie i przechowywanie w systemie Sklepu konta Klienta,

b) newsletter produktów dostępnych w Sklepie.

 

 

2. Dokonując rejestracji w Sklepie, Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy. Klient obowiązany jest podać prawdziwe dane; zabronione jest podawanie danych osób innych niż Klient. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania ze Sklepu. Administratorem Danych Osobowych jest Sprzedawca. Doprowadzenie rejestracji w Sklepie do końca skutkuje stworzeniem konta Klienta w systemie Sklepu. Klient ma możliwość zrezygnowania z prowadzenia konta (rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną) w każdym czasie, przesyłając wiadomość e-mail na adres właściwy do zgłaszania reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną.

 

3. Klient (Usługobiorca) może w każdej chwili zapisać się do newslettera produktów dostępnych w Sklepie, wyrażając tym samym zgodę na otrzymywanie wiadomości o takich produktach na podany przez siebie adres e-mail. 


4. Sprzedawca przestrzega zasad określonych przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn Dz.U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.). Dane osobowe Klientów oraz ich adresy e-mail nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz dostawców, dla których dane te są niezbędne do realizacji płatności czy dostarczenia przesyłki. 


5. Baza danych Klientów sklepu jest zarejestrowana w Ogólnopolskim Rejestrze Zbiorów Danych Osobowych, prowadzonym przez GIODO. 


6. Wszystkie formularze służące do wpisywania informacji prywatnych, są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu. Łączenie się z nimi odbywa się z użyciem scentralizowanego protokołu SSL 3.0 (Secure Socket Layer) RSA 128bit - gwarantowanym certyfikatem Powszechnego Centrum Certyfikacji prowadzonym przez Unizeto Technologies S.A. z siedzibą w Szczecinie, skutkiem czego wszystkie dane osobowe Klientów są szyfrowane i nawet w przypadku przechwycenia transmisji, niemożliwe do odczytania przez osoby nieupoważnione. 


7. W czasie wizyty na stronie internetowej sklepu, automatycznie gromadzone są pliki cookies (małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika), przechowujące informacje związane z korzystaniem ze Sklepu. W szczególności dotyczą one identyfikacji sesji (w której z kolei znajdują się zakodowane informacje o zalogowaniu, produktach w koszyku, ostatnio oglądanych oraz ustawień sortowania i widoku produktów) oraz ustawień obsługi witryny. Tego typu pliki cookies są usuwane z chwilą zakończenia sesji (zamknięcia przeglądarki). 


8. Osobną grupę automatycznie gromadzonych plików cookies stanowią dane dotyczące oglądalności ston internetowych oraz profilu systemowego użytkownika (włącznie z jego adresem IP), gromadzone przez Google Analytics. Dane te są przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google używa tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z Internetu. Adresy IP użytkowników nie są łączone z żadnymi innymi danymi będącymi w posiadaniu Google. 


9. Kolejnym zestawem danych, których nośnikiem są pliki cookies, są dane dotyczące aktualnie przeglądanej strony, źródła wejścia, czasu wizyty oraz dane o systemie operacyjnym, przeglądarce i lokalizacji użytkownika. Dane te pozyskiwane są dla potrzeb działania aplikacji umożliwiającej chat z konsultantem online (LiveZilla), zwanej dalej „livechat”, korzystającej z plików cookies. Informacje przechowywane w aplikacji livechat nie są łączone z danymi osobowymi internautów, są automatycznie kasowane po opuszczeniu witryny sklepu przez użytkownika. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości wysłania konkretnym użytkownikom zachęty do rozmowy z konsultantem w formie komunikatu z opcjami wyboru „tak/nie”. Treść rozmów przeprowadzonych w systemie livechat jest archiwizowana i przechowywana w celu podnoszenia jakości obsługi oraz dla celów statystyczno-analitycznych. 


10. W przypadku, gdy źródłem odwiedzin danego użytkownika są kreacje reklamowe emitowane przez podmioty współpracujące ze Sklepem w modelu rozliczeniowym CPA („Cost Per Action”); po ostatnim kroku składania zamówienia, dane o jego numerze i kwocie są przekazywane do tych firm, jako niezbędne do celów rozliczeniowych. 


11. Podmioty gospodarcze wymienione w punktach 5-7, danych którymi dysponują o użytkownikach Sklepu, nie mogą przekazywać osobom trzecim, chyba że będą zobowiązane uczynić to na podstawie przepisów prawa. 


12. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia w przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji Sklepu może okazać się niemożliwe. Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez podmioty wymienione w pkt. 5-7, dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej. 


13. Korzystanie z niektórych opcji serwisu, jak np. historia zakupów czy dział reklamacji RMA, jest możliwe tylko po dokonaniu rejestracji. Rejestracja jest dobrowolna i nie wymaga się jej do złożenia zamówienia. W czasie rejestracji Klient jest proszony o podanie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, nr. telefonu, a także dowolnie przyjętego loginu i hasła. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania się Zamawiającego w Sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego hasła. 


14. Login i hasło mają charakter poufny. Zamawiający ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem go osobom trzecim. Zamawiający korzystający z loginu i hasła zobowiązany jest do aktualizacji swoich danych podanych przy rejestracji, każdorazowo w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za brak aktualizacji danych ponosi Zamawiający. 


15. Klienci, którzy nie są zarejestrowani, również mogą składać Zamówienia, wówczas przy każdym zakupie będą proszeni o podanie imienia, nazwiska, adresu dostawy oraz nr. telefonu i adresu poczty e-mail. 


16. Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane w celu prawidłowej realizacji Zamówień, a także do śledzenia statusu Zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie wysłane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu Zamówienia. Czynności tych dokonać można z poziomu strony internetowej sklepu po zalogowaniu lub też poprzez kontakt z obsługą Sklepu. 


17. Każdorazowy kontakt z obsługą Sklepu za pośrednictwem telefonu lub poczty e-mail, wiąże się z wykorzystaniem podanych danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi. Konsultanci kontaktują się z Klientami z pośrednictwem tych samych kanałów komunikacji. 


18. Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, a w następnej kolejności bieżące informacje o przebiegu tego zamówienia. Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, tą samą drogą otrzymują wiadomości z aktualnym wydarzeniami w Sklepie. 

 

 

19. Klient dokonujący zakupu w sklepie może wyrazić zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail , danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie http://www.aba-sport.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych). 

 

20. Pytania dotyczące ochrony prywatności oraz reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną należy kierować na adres e-mail kontakt@aba-sport.pl. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie według kolejności otrzymania ich przez Sklep.

 

21. Klient (Usługobiorca) nie może, korzystając z funkcjonalności udostępnianych przez Sklep, wprowadzać do sieci treści bezprawnych, w szczególności naruszających cudze dobra osobiste lub stanowiących niezamówioną informację handlową.

 

22. Do prawidłowego i pełnego korzystania z funkcjonalności Sklepu i świadczonych drogą elektroniczną usług konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:

a) przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies,

b) dostęp do Internetu,

c) ważne i aktywne konto poczty e-mail.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel